Política

Aniol Vinyoles, candidat del Jovent Republicà a la llista d’Esquerra Llagostera

“El jovent som el present del municipi i del país i, per aquest motiu, volem fer arribar la nostra veu a tot arreu i estar presents a totes les institucions per poder fer polítiques transformadores”, afirma

Aniol Vinyoles i Bernatallada ha estat escollit com el candidat del Jovent Republicà a Llagostera. Vinyoles ha rebut el suport per unanimitat en una assemblea del Jovent i ara, conjuntament amb el grup d’Esquerra Llagostera, decidiran la posició que ocuparà a la llista per les municipals.

En el seu discurs de presentació, Vinyoles ha assegurat que “és un immens honor representar el Jovent a les llistes d’Esquerra i assumeixo aquest repte amb el màxim compromís amb el poble i amb tota la seva gent”. “El jovent som el present del municipi i del país i, per aquest motiu, volem fer arribar la nostra veu a tot arreu i estar presents a totes les institucions per poder fer polítiques transformadores”, ha afegit.

Vinyoles també ha destacat que “el Jovent Republicà és qui millor representa els joves del poble. Em disposo a treballar colze a colze amb tots els companys i amb l’alcaldable d’Esquerra Republicana a Llagostera, l’Eduard Díaz, per seguir millorant el nostre municipi”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

El Consell de la República replica la carta oberta dels exmembres de l’Assemblea de Representants

Barcelona
crisi de refugiats a l’Al Karabakh

L’Azerbaidjan deté a l’exprimer ministre karabakhià

barcelona
política

El PSC reclama millores al carrer Sant Medir de Fontajau

girona

El PP veu l’independentisme “incompetent” amb la clau de la governabilitat espanyola

BARCELONA
estat espanyol

La fiscalia rebutja paralitzar les exhumacions de víctimes del franquisme a Cuelgamuros

barcelona

Carrizosa centra el debat en Pedro Sánchez i Aragonès li recorda que està al Parlament

BARCELONA
conflicte bèl·lic a l’est d’europa

Kíiv diu que exmercenaris de Wagner han tornat a combatre a Ucraïna

barcelona
corea del nord

Corea del Nord deporta el soldat nord-americà que va entrar al seu territori

barcelona
política

Aliança Catalana es queda sol defensant un manifest sobre el 17-A durant el ple de Ripoll

ripoll