Política

Almenys tres morts en un nou atac rus amb míssils a Kíiv

Una de les víctimes és una nena de nou anys

Continuen els atacs russos sobre la capital d’Ucraïna. Almenys tres persones han mort i una desena han resultat ferides aquesta matinada a Kíiv com a conseqüència d’un nou atac de les forces russes amb míssils, segons ha informat l’Administració Militar de la ciutat. Les tres víctimes mortals són una nena de nou anys, la seva mare i una altra dona.

Rússia ha atacat la capital ucraïnesa la matinada passada amb deu míssils Iskander, que han estat abatuts, segons la Força Aèria ucraïnesa, que anaven dirigits contra infraestructures crítiques de la ciutat o els seus voltants, segons informa Efe. Les restes dels míssils han provocat danys en una policlínica per a nens, dues escoles, una comissaria de policia i diversos edificis públics i privats a tres districtes diferents de la ciutat. L’alcalde de Kíiv, Vitalii Klychko, ha explicat que s’investiga la direcció del centre sanitari per no haver obert el refugi a les persones que eren a l’edifici durant l’atac, el quart que pateix la ciutat aquesta setmana.

Per la seva banda, el governador regional de Belgorod, Vyacheslav Gladkov, ha denunciat un nou atac durant la nit a la ciutat fronterera russa de Shebekino, en el qual han resultat ferides cinc persones i ha causat danys a diversos edificis, informa el diari britànic The Guardian.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Ataquen un buc militar dels EUA i diversos vaixells mercants al Mar Roig

barcelona
Dubai

Els experts alerten de la inevitabilitat de superar els 1,5 graus d’escalfament global

Barcelona

Puigdemont critica el PP per associar el pacte “amb l’enemic” a un “acte de feblesa, covardia o traïció”

barcelona

Feijóo defineix el verificador de Junts i PSOE com a “ciutadà del Salvador expert en guerrilles”

barcelona

Qui és Francisco Galindo Vélez, el verificador de Junts i PSOE?

barcelona

Almenys quatre morts en una explosió durant una missa a les Filipines

Barcelona
Guerra al Pròxim Orient

S’intensifiquen els atacs israelians al sud de Gaza

Barcelona

Un turista mort i dues persones ferides en un atac a París que s’investiga com un atemptat terrorista

barcelona
L’anàlisi

El conflicte permanent

Economista i politòleg