Política

Montse Bassa diu que el PSOE és “enemic” d’ERC

La cap de llista al Congrés per Girona d’ERC, Montse Bassa, ha des­ta­cat que el PSOE és “ene­mic” d’ERC perquè no per­met ni l’amnis­tia per rebai­xar la repressió, ni reco­neix el dret a l’auto­de­ter­mi­nació, segons ha reco­llit l’Acn en un acte a Llo­ret de Mar. La ger­mana de l’excon­se­llera Dolors Bassa ha afe­git que cal anar a Madrid per “fotre canya”, ja sigui si gover­nen els soci­a­lis­tes o el PP. També ha opi­nat que Sumar no defen­sarà “mai” l’auto­de­ter­mi­nació.

Així mateix, el número dos de la llista giro­nina al Senat, Josep Maria Ter­ri­ca­bras, ha cri­ti­cat els inde­pen­den­tis­tes que fan cam­pa­nya per l’abs­tenció el 23-J: “Podem fer poc, però el poc que podem fer ho hem de fer. Si no fem ni això, des­a­pa­rei­xem”. Ter­ri­ca­bras ha subrat­llat que l’abs­tenció és una “idea esbo­jar­rada” de gent que està “con­tenta en fer pre­di­cots, grans parau­les i dis­cur­sos, grans embats teòrics”, però res més.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.