Successos

SUCCESSOS

Detinguts a Constantí per furtar material de dues plantacions de marihuana desmantellades

Sis homes detin­guts pels Mos­sos d’Esqua­dra i la poli­cia local de Cons­tantí és el balanç de l’actu­ació feta pels dos cos­sos dimec­dres pas­sat. Els homes, d’entre 20 i 33 anys d’edat, estan acu­sats de ser els autors del furt de fer­ra­lla, cable­jat i mate­rial de dues plan­ta­ci­ons de mari­hu­ana que havien estat des­man­te­lla­des un parell de dies abans. Els cos­sos poli­ci­als van tenir conei­xe­ment que algú havia acce­dit a les naus del car­rer Grècia, on els Mos­sos havien loca­lit­zat i inter­vin­gut la plan­tació dilluns pas­sat. En arri­bar al lloc, les patru­lles van obser­var un vehi­cle esta­ci­o­nat car­re­gat de fer­ra­lla, cable­jat i altres ele­ments de les naus. També havia més mate­rial pre­pa­rat. Quan Mos­sos i poli­cia local van acce­dir a l’inte­rior van poder efec­tuar les tres pri­me­res deten­ci­ons.

Les tas­ques de com­pro­vació poste­ri­ors a la nau del cos­tat va per­me­tre arres­tar tres homes més que van inten­tar fugir pel sos­tre a través d’un forat de difícil accés ubi­cat a l’altell supe­rior. Tots tres van deso­beir les ordres dels agents. Tot i això, els van aca­bar fent sor­tir i van ser detin­guts. Segons els Mos­sos, els cul­tius de mari­hu­ana des­man­te­llats aquesta mateixa set­mana comp­ta­ven amb unes sofis­ti­ca­des ins­tal·laci­ons i equi­pa­des amb tots els ele­ments indis­pen­sa­bles com focus, ven­ti­la­dors, aires con­di­ci­o­nats, tubs o fil­tres. Els detin­guts, que acu­mu­len fins a una vin­tena d’ante­ce­dents poli­ci­als, han pas­sat aquest diven­dres al matí a dis­po­sició del jut­jat de guàrdia de Tar­ra­gona.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia