Successos

policial

Ingressa a presó l'assaltant de la farmàcia Peya del Pla de Salt

Un dels dos detin­guts fa uns dies per haver assal­tat una farmàcia d'Aigua­viva, ha ingres­sat a presó perquè se li impu­ten també un altre assalt a la farmàcia Peya del Pla de Salt, el pas­sat 18 d'abril, i dos roba­to­ris més en super­mer­cats de Vilobí d'Onyar i Sils, els dies 16 i 23 del mateix mes res­pec­ti­va­ment. Es tractà d'un home de 37 anys, veí de Santa Coloma de Far­ners. El jutge va dei­xar en lli­ber­tat amb càrrecs l'altre detin­gut, també de Santa Coloma de Far­ners.

L'assal­tant de la farmàcia Peya va uti­lit­zar unes esti­so­res per amenaçar les depen­den­tes per tal que li dones­sin la recap­tació. En el cas de l'assalt a la farmàcia d'Aigua­viva, dimarts pas­sat al matí, dos agents dels Mos­sos fora de ser­vei van ser tes­ti­mo­nis dels fets i van poder socórrer la víctima, aler­tant a més agents. Van mun­tar un dis­po­si­tiu per atra­par el vehi­cle amb què ana­ven els assal­tants, que van ser enxam­pats a Salt i els van dete­nir.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.