Administracions

CSIF alerta que nou interins cessaran a l’oficina d’estrangeria

La Central Sindical Independent de Funcionaris (CSIF) va reclamar ahir la continuïtat de nou treballadors interins a l’oficina d’estrangeria central del govern espanyol a Girona, contractats d’entrada durant tres trimestres i amb contractes que expiraran entre el març i l’abril. El sindicat alerta que la marxa d’aquest personal de reforç tornaria a deixar el servei amb només disset funcionaris en nòmina, respecte a una ràtio teòrica de trenta, per atendre una oficina col·lapsada en els últims anys i que figura com la sisena en el rànquing de població estrangera de les 50 demarcacions estatals.

El president de CSIF a Girona, Rafael Martín, ha adreçat sengles cartes al subdelegat, Albert Bramon, i la delegada estatal, Maria Eugènia Gay, perquè mantinguin els treballadors com a interins per vacant, en comptes de traslladar la tramitació d’expedients a altres oficines provincials.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Les obres del passeig verd de Glòries començaran el 2024

Barcelona
societat

Clam de la pagesia perquè es controli els senglars

barcelona
MEDI AMBIENT

Investiguen si el canó de cap de Creus és un punt de cria de tintoreres

CADAQUÉS
societat

Desmantellat un taller d’explosius a Montmajor

barcelona
societat

Accident mortal a la C-55

barcelona
societat

Tres ferits greus en un accident a Barcelona

barcelona
Mobilitat

La millora de la connexió Maresme-Selva

BLANES
Transport públic

Apropar un tren transfronterer sempre llunyà

VILAJUÏGA
societat

Arbres i bancs al mig de la Gran Via

barcelona