Infraestructures i serveis

Millores d’accessibilitat a la via verda ripollesa

El Consell Comarcal i l’Ajuntament arreglen tres trams de Sant Pau de Segúries

L’Hort del Secretari, Can Brandia i la Font del Tell de Sant Pau de Segúries s’han incorporat a la nòmina d’espais vora el riu Ter que el Consell Comarcal del Ripollès i els ajuntaments estan millorant sobretot per fer-los més accessibles.

En el cas concret de Sant Pau de Segúries, la inversió puja a 240.611 euros. “L’objectiu és donar valor al patrimoni i a la natura que tenim al Ripollès i acabar de vestir aquests espais per fer-los més atractius i accessibles”, ha remarcat el president del Consell Comarcal del Ripollès, Joaquim Colomer.

L’alcaldessa de Sant Pau, Dolors Cambras, ha explicat que a l’Hort del Secretari s’ha donat continuïtat a la trama urbana fins a la via verda vora el Ter i s’hi està habilitant una zona verda, un espai de cal·listènia, jocs infantils i una zona de pícnic amb lavabos. A més, s’hi millora l’accés a la Platgeta. A can Brandia també s’està rehabilitant l’accés a la via verda per la central hidroelèctrica i al del pont del Callís. I a la Font del Tell s’està recuperant l’accés i l’entorn de la font, fins ara totalment en desús.

Totes aquestes actuacions s’emmarquen en el projecte Xarxa d’espais de contacte amb el riu Ter - Impuls a la diversificació del turisme a la natura al Ripollès, promogut pel Consell Comarcal del Ripollès, cofinançat amb el Fons Europeu de Desenvolupament Regional (Feder) i administrat pel Departament de la Presidència de la Generalitat (Po Feder Catalunya 2014-2020).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Salut injecta 110 M€ per reduir esperes en les visites al CAP, proves diagnòstiques i intervencions quirúrgiques

La metròpolis del futur: més verda, amb menys cotxes, més habitatge i noves centralitats

La Barcelona del terror

barcelona
SOCIETAT

Nous casos d’abusos sexuals a menors disparen totes les alarmes a Badalona

infraestructures

Tramvia urbà i metropolità de 46 km al Camp de Tarragona

La crisi de l’aigua

Tambors de sequera, però no de guerra

BARCELONA
Medi Ambient
El sistema de recollida dels residus a Sant Andreu de Palomar

La brossa de la discòrdia

barcelona
TOMÀS PLA
FUNDADOR, PROPIETARI I DIRECTOR DEL MUSEU DE LA JOGUINA DE SANT FELIU DE GUÍXOLS

“Vull que la meva col·lecció perduri”

sant feliu de guíxols

Uns joguets per a tota una ciutat

sant feliu de guíxols