Infraestructures i serveis

SERVEIS

Habiliten una oficina per canalitzar queixes de veïns de Selva Brava i Font Bona

L’Ajuntament de Llagostera ha habilitat un oficina per canalitzar totes les queixes dels veïns afectats pels talls de Rec Madral en el subministrament d’aigua que pateixen els residents de les urbanitzacions de Selva Brava i Font Bona.

“Amb aquest punt de recollida de queixes es pretenen facilitar als veïns la tramitació de les queixes formals a l’Agència Catalana del Consum i a tots els organismes competents que es consideri”, ha explicat l’alcalde de Llagostera, Narcís Llinàs. L’oficina estarà ubicada al local Polivalent avui, dijous 13 de juliol, d’11 del matí a 14h00. Es poden tramitar les queixes a l’ Agència Catala de Consum i també es poden fer a l’ Agència Catalana de l’Aigua (ACA) .



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

societat

Guia per celebrar el Corpus, la festa de totes les festes

Barcelona

Interrompuda la circulació de trens entre Flaçà i Figueres

CAMALLERA
energia

Els Fons Nuclears reben un centenar de sol·licituds d’inversions d’alt impacte

Ascó
societat

El port de Tarragona ven l’‘Elbeik’ per 88.000 euros

Tarragona

L’Ajuntament considera “injust” que es demani tancar la platja del Rec del Molí

L’ESCALA

Suspenen de nou la qualitat de l’aigua de la platja del Rec del Molí

L’ESCALA
islàndia

Nova erupció volcànica en Reykjanes, la cinquena en últims mesos

barcelona
Medi ambient

El Port de Barcelona millora el control de la contaminació a l’aigua i l’atmosfera

Barcelona
Societat

Les entitats socials demanen més comunicació a Albiol

Badalona