Societat

gastronomia

Gelati Dino llança una crema de cacau i avellanes d’elaboració pròpia

La companyia té previst comercialitzar en els propers mesos, entre d’altres novetats, una crema de cacau negre i ametlla i una altra de festuc

Gelati Dino, l’empresa empordanesa de gelats artesans italians, ha posat a la venda una crema de cacau i avellanes d’elaboració pròpia. La companyia ha creat Ciola Nocciola a partir d’avellanes de primera qualitat procedents d’Itàlia. Es tracta d’una crema “excel·lent per complementar amb altres articles de la companyia com creps, gofres, croissants, bombons o, fins i tot, per a fer-se servir com additiu dels gelats”.

En un primer moment, aquesta nova gamma de productes, estava pensada per a l’ús intern. Ara, però, Gelati Dino ha decidit comercialitzar-la degut a la gran demanda dels clients. Així doncs, existeixen dos formats: un pot de 250 grams a la venda a les gelateries a peu de carrer i cubells de 3 kg per al sector professional.

Ciola Nocciola té com a element principal avellanes de la zona del Piemont, seleccionades per un agricultor de manera rigorosa, per ser enviades posteriorment a les instal·lacions de Gelati Dino. En aquest sentit, Michele Montinaro, director de producció de l’empresa, explica que “des del principi teníem molt clar què és el que volíem, però al no estar acostumats a fer aquest tipus de productes ens hem format a partir de l’experiència de companys i experts del nostre mateix sector. D’aquesta manera hem entès quina és la millor matèria prima i quins són els millors procediments per tractar-la. Partint del sistema de torrar dels fruits secs i del seu posterior procediment, passant pel refinament i arribant fins a la millor manera de barrejar-lo amb la resta d’ingredients per aconseguir allò que teníem en ment des de feia molt de temps”.

D’aquesta manera, amb Ciola Nocciola neix una nova gamma de productes que Gelati Dino Gruppo comercialitzarà els propers mesos i que comptarà, entre d’altres novetats, amb una crema de cacau negre i ametlla que destaca pel seu sabor intens (Ciola Dark) i una altra crema elaborada a partir de festucs procedents de la zona del Bronte, a Sicília (Ciola Pistacchio).

En aquest sentit, Montinaro afirma que “el recorregut per desenvolupar productes fora del món del gelat no és fàcil, sobretot quan la competència ja disposa d’articles excel·lents, però ens apassiona aprendre i innovar. Perseguim aquesta gran satisfacció que ens produeix veure que som capaços de llançar quelcom al mercat i constatar que els nostres clients ho accepten. Volem que aquests productes portin el nostre segell, que siguin únics i puguin identificar-se amb la nostra marca”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Nova campanya informativa sobre l’ús dels vehicles de mobilitat personal

palamós
SOCIETAT

Nova protesta de ramaders contra l’os al Pirineu

Sort

Reobre la platja de la Nova Mar Bella

Barcelona

Nova campanya de la Coordinadora d’ONG per garantir el dret al padró

girona
infraestructures

Pimec calcula el cost laboral del darrer incident a Rodalies en 2,2 milions diaris

barcelona

L’Ajuntament ha aconseguit aturar 133 desnonaments

salt
societat

Critiques a la promoció d'unes portes obertes a la base militar amb jocs per a nens

sant climent sescebes
societat

El servei de teleassistència de la Diputació de Barcelona ja té 110.000 usuaris

Barcelona

Nous cursos de carnisseria i peixateria per cobrir la mancança del sector

palamós