Societat

Quim Masferrer, pregoner a Cambrils

La festa major arrencarà oficialment avui al vespre amb les paraules del popular ‘Foraster’

Una cer­ca­vila i l’actu­ació de les enti­tats fes­ti­ves a la plaça de l’Ajun­ta­ment dona­ran pas aquest ves­pre al pregó de festa major, que pro­nun­ciarà l’actor i direc­tor de tea­tre Quim Mas­fer­rer. Serà el tret de sor­tida ofi­cial a les fes­tes de la Mare de Déu del Camí, que pro­po­sen acti­vi­tats fins al 17 de setem­bre. Algu­nes de les cites més espe­ra­des seran aquest mateix cap de set­mana, com ara la 26a Nit del Foc, que dis­sabte omplirà els car­rers del nucli antic de dia­bles i gus­pi­res. La festa començarà a les sis de la tarda amb el cor­re­foc infan­til, que incor­pora la Far­na­queta, una nova bèstia de foc de la colla gegan­tera Tota l’Endenga. A dos quarts d’onze de la nit, una desena de colles de dia­bles i bèsties de foc ini­ci­a­ran el seu recor­re­gut infer­nal fins a la plaça del Setge, on es farà l’encesa final i l’espec­ta­cle pirotècnic. La nit s’allar­garà al parc del Pina­ret amb l’Orques­tra Mit­ja­nit.

L’endemà la cita serà a la plaça de la Vila amb la diada cas­te­llera, que inclourà les actu­a­ci­ons dels Xiquets de Cam­brils, els Xiquets de Reus i els Xiquets del Ser­ra­llo. Durant la set­mana es mul­ti­pli­ca­ran els actes infan­tils, i dijous que ve, vigília de la Mare de Déu del Camí, l’acti­vi­tat tor­narà a gua­nyar inten­si­tat amb la recepció ins­ti­tu­ci­o­nal a les Maria del Camí, la Pujada de la Galera amb el Marquès de los Vélez i el Boc de Van­dellòs i el con­cert de Miquel del Roig.

Festa major

Fins al 17 de setem­bre

www.​cambrls.​cat



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.