Societat

Esport

Per tenir-ho en compte

El Mas­nou . L’Espai Escènic Ca n’Humet acull la Nit de l’Esport que vol reconèixer la tasca que rea­lit­zen els clubs, les enti­tats i les per­so­nes a favor de la pràctica espor­tiva. Es dona­ran a conèixer els gua­nya­dors en les dife­rents cate­go­ries.

Mataró . La Fun­dació Maresme per a per­so­nes amb dis­ca­pa­ci­tat con­vida a par­ti­ci­par de la Nit de Gala d’Humor a càrrec de Víctor Par­rado i Marc Buxa­de­ras. La cita és al Tea­tre Monu­men­tal a les vuit del ves­pre.

Mal­grat de Mar . La his­to­ri­a­dora mal­gra­tenca Sònia Garan­gou pre­senta el lli­bre “Les Joven­tuts Lli­bertàries de Cata­lu­nya (1932-1939) a l’Arxiu Muni­ci­pal.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia