Societat

Torra posa els ports de Catalunya a disposició d’Open Arms davant el “bloqueig”

El president de la Generalitat diu que aquest és el compromís de la majoria del Parlament i que té consens social dels catalans

El president de la Generalitat, Quim Torra, ha posat a disposició de Proactiva Open Arms ONG els ports de Catalunya “davant de les situacions de bloqueig com l’actual”. En una piulada dirigida a l’organització i al seu fundador, Torra afirma que els ports catalans “sempre estaran a la seva disposició”.

El president del Govern ha assegurat que aquest és el compromís del Parlament i que compta amb el consens de la ciutadania catalana.

El vaixell de l’ONG Open Arms porta a bord 124 persones rescatades al mar Mediterrani, segons ha explicat l’entitat. Ahir al vespre anunciava que n’havia salvat 55 d’una pastera a punt d’enfonsar-se i hores més tard duia a terme un segon rescat de 69 persones més.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

El TSJC envia a presó Borràs però en demana mig perdó

barcelona

Acompanyament per a la inserció laboral dels estudiants i graduats de la UdG

El Govern estén a tot Catalunya el model Barnahus d’atenció a l’abús sexual infantil

Medi Ambient

Pirineu, terra de l’os bru

BARCELONA

Mataró agafa el tren

MATARÓ
ciutat del vaticà

El papa continuarà ingressat per seguir el tractament mèdic

societat

Llum verd a la vacuna d’Hipra, la primera de l’Estat contra la covid

girona
educació

El curs escolar vinent començarà el 6 de setembre

Barcelona
SALUT

Filtren les dades robades de l’hospital Clínic

Barcelona