Societat

Regne Unit

Caos als aeroports per una errada informàtica de British Airways

Bri­tish Airways va can­cel·lar dese­nes de vols des dels aero­ports de Lon­dres després que els seus sis­te­mes de fac­tu­ració resul­tes­sin afec­tats per pro­ble­mes informàtics. L’aerolínia va can­cel·lar més de 60 vols des de o cap a Heath­row i Gatwick i se’n van endar­re­rir més de 100. Bri­tish Airways va infor­mar que un pro­blema en el sis­tema que afec­tava la fac­tu­ració va ser el cau­sant dels endar­re­ri­ments, can­cel·laci­ons i llar­gues cues, que van afec­tar vols de curta distància des dels aero­ports de Heath­row, Gatwick i Lon­don City. L’aerolínia, pro­pi­e­tat d’Inter­na­ti­o­nal Air­li­nes Group, es va dis­cul­par amb els cli­ents després d’infor­mar que el seu equip tècnic estava tre­ba­llant per resol­dre els pro­ble­mes al més aviat pos­si­ble.

Els pro­ble­mes d’ahir són els últims de tot un seguit de com­pli­ca­ci­ons per a l’aerolínia, que també afronta una multa de 230 mili­ons de dòlars aquest mes per una vio­lació de dades de cli­ents i s’està pre­pa­rant per a pos­si­bles vagues en una dis­puta sala­rial amb els seus pilots.

El maig del 2017, dese­nes de milers de pas­sat­ges van que­dar tirats quan una errada informàtica glo­bal va dei­xar a terra cen­te­nars de vols de Bri­tish Airways en tres dies. Els pas­sat­gers de la com­pa­nyia també van patir greus endar­re­ri­ments el juliol i el setem­bre del 2016 per pro­ble­mes amb els sis­te­mes de fac­tu­ració en línia de la com­pa­nyia.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia