Societat

El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona ajorna les quotes

El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona va anunciar ahir mesures per ajudar els professionals a fer front a la crisi de la Covid-19. Una és l’ajornament del pagament de la quota d’abril i la possibilitat de suspendre-la tres o sis mesos. També destinarà 100.000 euros a la Fundació Degà Ignasi de Gispert, per a advocats en situació difícil.

Carmen Calvo i el conseller El Homrani donen positiu

La vicepresidenta Carmen Calvo, ingressada des de fa alguns dies per una infecció respiratòria, va donar positiu per coronavirus en el darrer test que li van fer. El conseller de Treball, Afers Socials i Família, Chakir el Homrani, va confirmar ahir que també havia donat positiu i treballa des de casa seva, on està confinat des de dimecres passat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

medi natural

Catalunya té 27 espècies en perill crític d’extinció

barcelona
OBITUARI

Mor Ignasi Batlle, cofundador de la multinacional Oliver i Batlle i exdirectiu de la Penya

La Garrotxa

El vulcanisme més recent a la Península és el del camp volcànic garrotxí

Olot
ROCÍO DE LA CHICA I MIGUEL ÁNGEL CORRALES
TERAPEUTES ESPECIALITZATS EN RELACIONS DE PARELLA

“En una separació la família no es trenca, canvia de motlle”

Girona

Desallotjada l’Estació Lleida-Pirineus per un paquet sospitós

barcelona

Milers de passatgers afectats per una avaria en un comboi d’Ouigo

barcelona

Dos detinguts a Vilafant en desmantellar una plantació de marihuana

vilafant

La 7a Oncoswim suma 74.000 euros en donatius

CALELLA DE PALAFRUGELL

Les pluges del maig només han estat un “respir” per a la sequera

barcelona