Societat

El nou gerent de Turisme Benidorm vol reactivar la inversió a la ciutat

El nou gerent de la Fun­dació Turisme Beni­dorm, Moisés Jorge Naranjo, pre­sen­tat ahir, va asse­gu­rar que trac­tarà de situar la ciu­tat «en els màxim paràmetres de la pro­moció i de la inversió inter­na­ci­o­nal».

Naranjo vol col·locar la marca Beni­dorm en fires tan impor­tants, com ara Berlín, París o Lon­dres, i incen­ti­var l'arri­bada de capi­tal a la loca­li­tat. «Tots els empre­sa­ris han de saber que per cada euro que inver­tis­quen a la ciu­tat van a recu­pe­rar-ne moltíssims més», va subrat­llar.

El nou gerent va recor­dar que Beni­dorm «és un agent dina­mit­za­dor molt impor­tant per a l'eco­no­mia valen­ci­ana» ja que «aporta el 12% del seu PIB». Per això, Naranjo va recla­mar l'arri­bada del fer­ro­car­ril d'alta velo­ci­tat a la ciu­tat. «Sense unes comu­ni­ca­ci­ons àgils i adap­ta­des seria impos­si­ble con­ti­nuar crei­xent com fins ara», va decla­rar.

Naranjo (Gran Canària, 1967) ha sigut assis­tent turístic del Par­la­ment Euro­peu i gerent del Patro­nat de Turisme de Fuer­te­ven­tura, entre altres càrrecs.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia