Societat

Controlat l’incendi forestal a a les Mallorquines de Sils

Divuit dotacions dels Bombers, cinc de les quals aèries, treballen al lloc dels fets

Extingit el foc que ha cremat una pila de pollancres al Bosquetó de Bordils

Un incendi forestal crema aquest dissabte a la zona de les Mallorquines de Sils (Selva), segons ha informat Bombers de la Generalitat, que ja l’han donat per controlat.

L’incendi s’ha declarat cap a un quart de dues del migdia i afecta camps i bosc de ribera. La columna de fum és visible des de diferents punts de la Selva i el Gironès, com el Santuari dels Àngels.

Els Bombers han donat per controlat l’incendi poc abans de tres quarts de quatre. Prèviament havien informat que les flames ja estaven controlades en alguns punts i el cap i els flancs no avançaven. Fins a divuit dotacions dels Bombers, 5 de les quals aèries, han treballat en les tasques d’extinció. Una dotzena de dotacions terrestres i un mitjà aeri continuen al lloc per refrescar el terreny.

Segons les dades provisionals dels Agents Rurals, el sinistre ha afectat una superfície d’unes 2,5 hectàrees, la majoria de vegetació agrícola i de bosc de ribera.

D’altra banda, dues dotacions del cos d’emergències han extingit aquest dissabte al matí un foc al Bosquetó de Bordils (Gironès) que ha cremat una pila de pollancres al costat d’una barraca, la qual també ha resultat afectada.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Societat

Vetllant perquè els agressors sexuals no hi tornin

BARCELONA
SERGI CANO MIGUEL
CREADOR DEL PROJECTE SOCIAL CAMINS DE VIDA

“Tots aportem un valor afegit”

RUBÍ

Camins de Vida a Rubí

RUBÍ (VALLÈS OCCIDENTAL)
Preemergència per sequera

Aigua en vaixell com a darrera opció

barcelona
VICTÒRIA MOLINS
RELIGIOSA. HOSPITAL DE CAMPANYA DE SANTA ANNA

“S’ha d’ajudar la gent a sortir-se’n, no fer beneficència”

barcelona
Urbanisme

El parc de la Ciutadella recupera el palau de vidre

barcelona
Societat
Activitat comunitària de Nadal a Girona

Una col·laboració de nassos

girona
Castell i platja d’aro

Aturen la zona industrial de Platja d’Aro

castell i platja d’aro
Puigcerdà

Bústies liles i irisades per combatre la violència de gènere

Puigcerdà