Societat

Jornada sobre jardineria i paisatgisme al teatre de La Bisbal

S’ha comptat amb la participació de ponents de Biotopnatura i una taula debat entre els assistents

Aquest dilluns ha tin­gut lloc al Tea­tre Mun­dial de La Bis­bal d’Empordà una jor­nada gratuïta sobre Jar­di­ne­ria i Pai­sat­gisme impul­sada per Ins­ti­tut La Bis­bal.

En el marc de les jor­na­des de visi­bi­li­tat i pro­moció de la For­mació Pro­fes­si­o­nal per les empre­ses, s’ha orga­nit­zat un matí dedi­cat a com­par­tir conei­xe­ments i experiències entre pro­fes­si­o­nals, afi­ci­o­nats i apre­nents del món de la jar­di­ne­ria.

Més d’una sei­xan­tena d’assis­tents del món de la comu­ni­tat edu­ca­tiva, empre­sa­rial i ins­ti­tu­ci­o­nal han gau­dit de qua­tre hores inten­ses al vol­tant de la natura, la jar­di­ne­ria i el pai­sat­gisme.

Un pro­grama molt com­plet que obria a les deu del matí amb les apor­ta­ci­ons de l’alcalde del muni­cipi i el direc­tor del cen­tre. S’ha comp­tat amb la par­ti­ci­pació de ponents de Bio­top­na­tura i una taula debat entre els assis­tents. Tot amb esmor­zar inclòs.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia