Societat

Les planes d’El Punt Avui, a la nova col·lecció d’ampolles d’Estrella Damm

La cervesera etiqueta ampolles retornables amb reproduccions de notícies publicades a les planes de rotatius catalans

  • Imatge de l’ampolla d’Estrella Damm amb l’etiqueta personalitzada d’El Punt Avui.
  • VÍDEO: El vídeo de la campanya "D'aquí" d'Estrella Damm

Estrella Damm, la cervesa elaborada al 100% amb ingredients naturals procedents d’agricultors locals mediterranis, llança una nova col·lecció d’etiquetes a les ampolles retornables de bars i restaurants d’arreu de Catalunya, en la qual notícies publicades per El Punt Avui i diferents mitjans impresos catalans en són les protagonistes.

El Punt Avui, nascut el 2011 de la fusió de les capçaleres El Punt i l’Avui, és un dels protagonistes d’aquesta nova col·lecció d’ampolles d’Estrella Damm, amb una etiqueta que reprodueix una notícia publicada el passat 29 de juliol sobre en Tomás Ramo, director de la malteria que Damm té a Bell-lloc d’Urgell. En Tomás va arribar a La Moravia com a tècnic de producció el 1982, quan només feia cinc anys que la malteria estava en funcionament. Quatre dècades més tard i a les portes de jubilar-se, es declara feliç al seu capdavant. Enginyer agrònom de professió i fill d’agricultors, la seva vida sempre ha estat envoltada d’ordi.

La nova col·lecció està formada per 9 ampolles amb etiquetes fetes a base de retalls de notícies publicades a mitjans impresos catalans durant l’any passat sobre els ingredients amb què s’elabora Estrella Damm –ordi, arròs i llúpol–, així com les persones que treballen dia a dia per proveir Damm d’aquestes matèries primeres. Unes ampolles que es podran trobar a bars i restaurants d’arreu de Catalunya durant tot el mes de febrer.

Per reforçar aquesta acció a bars i restaurants, Estrella Damm presenta “D’aquí”, una campanya a televisió i mitjans digitals que ha estrenat avui, i que no fa més que reafirmar el compromís de la marca amb l’ús d’ingredients de proximitat procedents d’agricultors locals mediterranis per a l’elaboració de la seva cervesa. El protagonista de la campanya és Joan Bertrand Mayoral, quarta generació d’una família dedicada al cultiu de l’ordi a Lleida, i que proveeix d’aquest cereal a Damm.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Planoles detecta les fuites que eleven el consum d’aigua al municipi

PLANOLES

El web de l’Àrea privada ciutadana de la Generalitat, ara més senzilla i amb més serveis per a les persones

Olot

La pressió veïnal fa reestudiar la urbanització de Montolivet

Olot

Nomenen Joaquim Mundet i Creus, fill predilecte de Cassà de la Selva

CASSÀ DE LA SELVA
salut

La primera fase del futur parc sanitari Joan XXIII s’enllestirà aquest trimestre

tarragona

El CAFGi veu inviable l’aplicació del decret d’obertura de piscines

GIRONA

L’Antic Hospital de Sant Jaume de Mataró reubicarà els nous interns a altres centres

mataró
LA CRÒNICA

Terricabras, patrimoni polifacètic

El 2028 s’enderrocarà l’edifici Venus de la Mina

Sant Adrià de Besòs