Societat

La vaga de lletrats de l’administració de justícia va provocar 1.644 suspensions als jutjats la setmana passada

La jurisdicció civil va ser la més afectada, amb 856 actes suspesos, la majoria a Barcelona

La vaga de lletrats de l’administració de justícia (LAJ) a Catalunya va provocar la suspensió la setmana passada d’un total de 1.644 actuacions judicials, segons el recompte del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC). La jurisdicció civil va ser la més afectada, amb 856 suspensions, mentre que a la penal se’n van suspendre 557. Globalment, a la demarcació de Barcelona és on hi va haver més afectació, amb 1.157 actuacions suspeses. La majoria dels tràmits suspesos van ser de la jurisdicció civil, 635, mentre que 354 van ser penals, 144 socials i 24 contencioses-administratives.

A les comarques de Tarragona es van suspendre 330 actuacions. La jurisdicció més afectada va ser la penal, amb 160 actuacions suspeses, seguida de la civil, amb 135, i la social, amb 35.

A les comarques de Girona se’n van suspendre 101 actuacions, 48 de la jurisdicció civil, 33 de la penal, 18 de la social i dos de la contenciós-administrativa.

Finalment, a Lleida es van comptabilitzar 56 suspensions, la gran majoria de la jurisdicció civil (38), seguides de la penal (10) i la social (8).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Medi Ambient

La Terra, al límit

Barcelona

Un poble del Montsià no pot fer servir aigua de l’aixeta perquè surt tèrbola

barcelona

Quatre caps de setmana sense trens entre Sant Sadurní i Vilafranca

barcelona
societat

Detinguda per robar 4.206 euros en joies a la casa on treballava

el far de l’empordà
societat

Eixample, de forat a plaça

barcelona
societat

La salsitxa haurà d’esperar

barcelona
societat

Acte de cloenda del programa “No et fumis la salut” de l’Oncolliga

girona

El govern espanyol atura l’aprovació de la nova Selectivitat

barcelona
El temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Més tempestes

barcelona