Societat

Una gernació acudeix a veure la floració dels ametllers a Arbeca

El municipi, com el de Castelldans, organitzarà tot el mes activitats al voltant de l’experiència del paisatge

Els ametllers a mig florir d’Arbeca, a les Garrigues, han estat avui escenari per a un vermut multitudinari amb centenars de persones que s’han aplegat als camps de la localitat per gaudir de l’espectacle de la floració. La celebració s’emmarca en el programa d’activitats que acolliran aquest municipi i el de Castelldans durant tot el mes d’abril per donar a conèixer el paisatge dels ametllers florits, que enguany han endarrerit una mica els brots blancs i rosats a causa de la meteorologia adversa.

Segons informa l’ACN, Jaume Setó, president del Consell Comarcal de les Garrigues, aquest retard, però, “no fa que no es pugui gaudir de les activitats” com la caminada, el ioga o el vermut amb productes de proximitat que s’han celebrat durant la tota jornada. De fet, s’espera que a partir de la setmana vinent es completi la floració dels arbres.

El dia s’ha engegat amb una caminada d’uns 10 quilòmetres, des de la instal·lació de pàdel del municipi i ha passat per diversos paratges fins a la zona habilitada per veure els ametllers. La música i menjar de productors locals han completat l’experiència.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Mor un dona electrocutada i el seu fill queda ferit greu mentre netejaven la seva piscina a Torrefarrera

barcelona

El Gerunda FC denuncia “desigualtats” envers l’equip masculí amb qui comparteix camp

GIRONA
El temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Ruixats al nord

barcelona

Denunciat un motorista per conduir amb bosses i cadires a Blanes

blanes
La Garrotxa

El vulcanisme més recent a la Península és el del camp volcànic garrotxí

Olot

Queixes veïnals per l’alt volum dels concerts de Coldplay a Barcelona

barcelona
medi natural

Catalunya té 27 espècies en perill crític d’extinció

barcelona
OBITUARI

Mor Ignasi Batlle, cofundador de la multinacional Oliver i Batlle i exdirectiu de la Penya

ROCÍO DE LA CHICA I MIGUEL ÁNGEL CORRALES
TERAPEUTES ESPECIALITZATS EN RELACIONS DE PARELLA

“En una separació la família no es trenca, canvia de motlle”

Girona