Societat

El Museu d’Història presenta el llibre-catàleg “El Fons Rafael i María Teresa Santos Torroella”

És el primer volum d’una col·lecció dedicada al patrimoni artístic modern i contemporani de l’Ajuntament de Girona

El Museu d’Història de Girona presentarà dissabte a les 12 del migdia, el llibre-catàleg El Fons Rafael i María Teresa Santos Torroella. Es tracta del primer volum d’una col·lecció dedicada al patrimoni artístic modern i contemporani de l’Ajuntament de Girona.

El catàleg es dedica al Fons Rafael i María Teresa Santos Torroella amb motiu de l’exposició “L’aposta per l’art nou. Itineraris de l’avantguarda a Catalunya a través del Fons Rafael i María Teresa Santos Torroella”, que es pot visitar a les sales temporals del Museu d’Història de Girona fins a l’11 de setembre de 2023.

L’exposició i el llibre són fruit de la recerca i el treball de comissariat dels historiadors de l’art Rosa Gutiérrez i Jaume Vidal, que han posat en relleu la singularitat d’aquest fons d’art, bibliogràfic i de documentació, que ja és element indispensable per a la història de l’art modern i contemporani de Catalunya.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Debat de la Fundació per a la Creativació

GIRONA
Iran

Una jove de 16 anys, en coma per un atac de la ‘policia de la moral’ al metro de Teheran

Barcelona

Quatre identificats per actes vandàlics en un tren de l’R4

SANTA MARGARIDA I ELS MONJOS
religió

Barcelona celebra la Sucot, una de les festes jueves més importants

Barcelona
habitatge

El Govern ha subvencionat la construcció de 5.337 pisos de lloguer social

barcelona

Critiquen l’avançament del curs per perjudicar els alumnes amb necessitats específiques

BARCELONA
UNIVERSITATS

Mor el jurista Alejandro Nieto García, que va ser degà de Dret i Ciències Econòmiques de la UAB

societat

La Policia ha expulsat 67 delinqüents el darrer any a les comarques de Girona

girona

Tallada la circulació de trens entre el Prat i l’aeroport per l’avaria d’un tren amb viatgers

barcelona