Societat

política

Vidreres aprova una ordenança per regular les olors de les indústries

L’Ajuntament de Vidreres ha aprovat inicialment una ordenança reguladora per prevenir i corregir la contaminació odorífera. Aquesta mesura té per objectiu reduir les molèsties dels veïns pel que fa a les olors provinents de les indústries. Prèviament, tal i com estableix la normativa, i segons ha informat l’Ajuntament, es va posar a disposició del ciutadà un formulari amb un seguit de preguntes per rebre les inquietuds en referència a aquest tema. Enric Gual, regidor de Sostenibilitat, Medi Ambient i Energia a l’Ajuntament de Vidreres, ha destacat que “amb la regulació de la contaminació odorífera al municipi, es controlarà de més a prop totes les indústries per evitar més molèsties als ciutadans”. La proposta ha comptat amb els vots favorables de l’equip de govern (Junts per Vidreres), i les abstencions dels dos grups a l’oposició (PSC i AV-AM).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
urbanisme

Inspecció de Treball veu dèficits en la retirada d’Amiant a l’antiga Cacaolat

bacelona
Societat

Manresa implanta a tot el municipi un sistema avançat de recollida de residus

Manresa

Premi a un pla d’atenció a les insuficiències cardíaques de Bellvitge

L’Hospitalet de Llobregat
Medi ambient

L’Atles de biodiversitat de Barcelona incorpora 450 noves espècies

Barcelona
Salut

La calor incrementa el risc d’hospitalització per trastorns metabòlics i obesitat

barcelona

Creu Roja va atendre a les comarques gironines 32.263 persones en el 2023

GIRONA

El Consorci de Solius revisa a l’alça les tarifes per eixugar el dèficit pels tancaments

SANTA CRISTINA d’ARO

La unitat d’hospitalització a domicili del Trueta arriba als 200 pacients atesos en els set mesos

GIRONA

Augment de les franges de protecció d’incendis i del pressupost a Sant Cugat

Sant cugat del Vallès