Societat

moda

Natalie Portman protagonitza la campanya de Dior feta a la Roca Grossa

La firma de luxe francesa tria la platja de Calella per gravar un anunci promocional

‘The Essence of Miss Dior’ és el nom de la campanya promocional que la firma de luxe francesa ha rodat a una platja de Calella, al Maresme, i de la qual n’és protagonista l’actriu Natalie Portman. La Roca Grossa és l’escenari que es va convertir en plató on va tenir lloc l’enregistrament de la nova promoció de Dior sota els lemes “valenta, lliure, en constant evolució i estimant més fort que mai”, en anglès. Portman ha afirmat en una entrevista que li han fet en el mateix producte promocional que la seva part preferida de l’anunci va ser en la que estava a la platja de la Roca Grossa de Calella i s’endinsava en l’aigua. “Va ser alliberador”, ha dit.

Aquesta campanya de promoció de Dior ha estat possible a la tasca de promoció de ciutat de l’Àrea de Turisme de l’Ajuntament mitjançant el Calella Film Office, que ha posicionat Calella com a una ciutat-plató, aconseguint un impacte positiu i un reconeixement mediàtic de la marca de ciutat. Tant és així, que la notícia sobre l’anunci de Dior gravat des de Calella ha aportat una promoció orgànica de la destinació derivada de la cobertura dels mitjans de comunicació. Diuen els promotors que si s’hagués volgut fer una campanya de publicitat de Calella amb el mateix impacte s’haurien d’haver invertit més de 60.000 euros (segons el càlcul del valor publicitari equivalent).

L’actriu de Hollywood i guanyadora d’un Oscar és la cara més coneguda que ha passat per la ciutat-plató que gestiona Calella Film Office (CFO). Altres marques conegudes i personalitats que han actuat en cinema o publicitat a Calella són Dani Rovira amb la pel·lícula A 100 metros, la campanya de Nadal de l’empresa Anna de Codorniu, algunes escenes de la sèrie Com si fos ahir de Tv3 i de la pel·lícula Amics per sempre de Román Parrado, una campanya de promoció turística de Turespaña, així com el programa Tabú del Canal 0 a Movistar, amb la participació de Lluís Homar.

L’any passat, Calella va gestionar 26 produccions i la localització més sol·licitada va ser la Roca Grossa, seguida del Far i altres espais del centre de la ciutat. Una altra de les produccions realitzades, que s’ha llançat fa poc, és la campanya de promoció turística de primavera del Consorci de Turisme del Maresme.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Raül Balam
Xef del ‘Moments’ de l’Hotel Mandarin Oriental de Barcelona (2 estrelles Michelin)

“El meu plat preferit és patata amb col i bacallà de Sant Pol”

Barcelona

Gastronomia catalana, la que ho aprofita tot

Barcelona
Joan (Nani) Mora
Cap de l’oposició d’ERC a Sant Andreu de Llavaneres

“Veiem com tot el que tenia la marca d’ERC s’està aturant”

Sant Andreu de Llavaneres
ADMINISTRACIONS

El Maresme se sent exclòs del pla de barris

MATARÓ
gastronomia

Cinc restaurants, un menjador escolar i dues escoles de cuina, a l’Slow Food

sant sadurní d’anoia

Un pèsol per col·locar

sant andreu de llavaneres
Societat

Es presentarà una moció al ple per parlar de l’alberg de Badalona

Badalona
ADMINISTRACIONS

L’Ajuntament de Lleida serà part en la causa dels robatoris a l’Horta

LLEIDA
societat

Els càmpings de la Costa Brava, principal allotjament turístic català

roses