Societat

Desallotgen una llar d'infants a Montornès del Vallès a causa d'un incendi

Successos

Els Bombers de la Generalitat han desallotjat la llar d'infants Primavera, situada als baixos del carrer Major número tres de Montornès del Vallès a causa d'un incendi en un quadre elèctric que ha tingut lloc deu minuts abans de les nou del matí.

Les quatre dotacions de Bombers han apagat el foc en cinc minuts, han desallotjat els nens i personal docent que en aquell moment es trobava a la llar d'infants i han ventilat el recinte.

A dos quarts de deu del matí els nens han tornat al centre i s'ha reprès l'activitat. No hi ha hagut cap afectat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
SOCIETAT

Èxit de la Fira de Nadal de Tossa de Mar

TOSSA DE MAR
SOCIETAT

Portobello, la truita guanyadora del concurs del Modoni de Llagostera

LLAGOSTERA
SOCIETAT

Marxa per la vida en suport a les mares israelianes i palestines

GIRONA

Barcelona reunirà al juny 14 regions del món per tractar l’adaptació climàtica

BARCELONA
SOCIETAT

Girona, entre les millor ciutats petites del món per viure

GIRONA

Una dona mor atropellada en creuar la N-230 a Lleida

LLEIDA
L’escàndol de la pobresa

Vivint al dia

L’hospitalet de Llobregat
Medi ambient

Musclos farcits de plàstics

Barcelona
EDUCACIÓ

El 95,1% dels alumnes de primària han usat el val escolar

BARCELONA