Societat

Sagunt es prepara per a la Trobada

Tindrà lloc aquest diumenge, 3 d'abril

Sagunt es pre­para per a la Tro­bada d'Esco­les en Valencià del Camp de Mor­ve­dre, que tindrà lloc aquest diu­menge, 3 d'abril.

La jor­nada començarà amb la con­cen­tració al car­rer Bru i Vidal (al cos­tat del Trin­quet) , a les 10.30h. A les 11 h hi haurà un cer­ca­vila i a les 12 h començaran els tallers, les para­de­tes i les expo­si­ci­ons. A les 16 h, després del dinar, es lliu­rarà el XIII Premi Sam­bori, d'assaig ani­mat. La jor­nada aca­barà amb un actu­ació de l'orques­tra Tra­pa­to­les.

El dia inclou una visita guiada a la Casa dels Beren­guer (casa de l'aljama jueva).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.