Societat

Més gastronomia a la Fira d'Espàrrecs de Gavà

La Fira d'Espàrrecs de Gavà, que arriba aquest cap de set­mana a la 63a edició, dóna més pro­ta­go­nisme que mai a la gas­tro­no­mia amb l'ampli­ació del recinte de Gas­tro­Gavà, l'espai de degus­tació gas­tronòmica en què res­tau­ra­dors locals ofe­rei­xen les seves cre­a­ci­ons a la plaça de Jaume Bal­mes. “És un encert perquè cada cop es tre­ba­lla més la relació entre el parc agrari i la gas­tro­no­mia amb la pro­moció d'un pro­ducte de qua­li­tat i de pro­xi­mi­tat”, va dir l'alcal­dessa, Raquel Sánchez, en la pre­sen­tació de la fira.

Hi ha altres nove­tats, com el tras­llat del mer­cat de pagès a la mateixa plaça per donar-li més visi­bi­li­tat i la cre­ació d'un espai monogràfic sobre hor­ti­cul­tura urbana. També es podrà tro­bar un nou espai d'infor­mació turística, on les empre­ses locals vin­cu­la­des al turisme podran ofe­rir els seus pro­duc­tes i acti­vi­tats.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia