L'AP-7, encara de franc

Després del tràgic accident vora la urbanització de la Móra, a l'N-340, a finals del 1998, i mentre s'anunciava que es construiria el tercer carril de l'AP-7 a Tarragona, també es va decidir que l'autopista seria gratuïta per a tots els trajectes interns entre Torredembarra i Salou, una mesura que es va començar a aplicar l'1 de gener del 2000. Amb això es pretenia alleugerir de trànsit la carretera mentre no es construïa el segon cinturó, un objectiu que a l'hora de la veritat només s'ha aconseguit a mitges. El dubte ha sobrevingut ara, un cop oberta ja la variant. Tornarà a ser de pagament l'AP-7 en aquest tram? Fonts de la concessionària Abertis desmenteixen rotundament que hi hagi d'haver cap canvi a partir d'ara: «La gratuïtat prové d'un reial decret aprovat amb caràcter indefinit, que es mantindrà, ja que a més caldria un altre decret per revocar-ho.»



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
CULTURA

Robert Capa dona nom a uns premis fotogràfics a Aitona amb la Guerra Civil com a referent

Lleida
SOCIETAT

Campanya ciutadana per combatre els pisos turístics a Barcelona

Barcelona
SOCIETAT

Cornellà multa 328 propietaris de gossos per no tenir xip ni patró d’ADN

Cornellà de Llobregat
SOCIETAT

Rebuig veïnal a Sant Pol per la instal·lació d’una antena de telefonia en ple nucli urbà

SANT POL DE MAR

Amplien en 300 places l’aparcament gratuït de Santiago Bañeras

PALAMÓS
educació

La nova selectivitat no permetrà descartar temari i tindrà en compte faltes d’ortografia i presentació

barcelona

L'Ajuntament vol mobilitzar 200 pisos buits per destinar-los a lloguer assequible

platja d’aro
URBANISME

La plataforma de la platja del Miracle s’enderrocarà el primer semestre del 2025

Tarragona

Unes 600 persones celebren la Diada de la Gent Gran

girona