L'AP-7, encara de franc

Després del tràgic accident vora la urbanització de la Móra, a l'N-340, a finals del 1998, i mentre s'anunciava que es construiria el tercer carril de l'AP-7 a Tarragona, també es va decidir que l'autopista seria gratuïta per a tots els trajectes interns entre Torredembarra i Salou, una mesura que es va començar a aplicar l'1 de gener del 2000. Amb això es pretenia alleugerir de trànsit la carretera mentre no es construïa el segon cinturó, un objectiu que a l'hora de la veritat només s'ha aconseguit a mitges. El dubte ha sobrevingut ara, un cop oberta ja la variant. Tornarà a ser de pagament l'AP-7 en aquest tram? Fonts de la concessionària Abertis desmenteixen rotundament que hi hagi d'haver cap canvi a partir d'ara: «La gratuïtat prové d'un reial decret aprovat amb caràcter indefinit, que es mantindrà, ja que a més caldria un altre decret per revocar-ho.»



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Unes 16.000 persones visiten el festival Palamós Terra de Mar

palamós

La 3a Oncotriatló recapta 8.500 euros pels malalts de càncer

llançà
educació

La UAB crea una càtedra per a la salut dels professionals sanitaris

Cerdanyola del Vallès

El Girovi tanca l’edició rècord amb més de tres-centes mostres de vins

girona
Tecnologia

Barcelona obre una oficina per recrear memòries amb intel·ligència artificial

Barcelona

15 colles locals participaran al 62è Carroussel Costa Brava

palafrugell

‘Pájaros’ i ‘El fred que crema’ s’imposen al primer festival de cinema

blanes

La polèmica ‘invasió’ de la fórmula 1 a Barcelona

Barcelona

Un gran memorial a cel obert

Portbou