Infraestructures i serveis

No és un vial d’Olot continua pressionant

Satisfacció en la plataforma per l’asfalt, però insisteix en la variant

La por­ta­veu de la pla­ta­forma olo­tina No és un vial, Duaita Prats, ha mani­fes­tat que estan satis­fets per haver acon­se­guit acce­le­rar una inversió de 50.000 euros per pavi­men­tar els trams més dete­ri­o­rats del vial Sant Jordi i, ara, la de 290.000 euros en la reno­vació total amb un asfalt sono­re­duc­tor. No obs­tant això, Prats, en la seva inter­venció en la reunió cele­brada per la pla­ta­forma per fer un repàs dels pocs mesos de vida de l’enti­tat, ha remar­cat que no abai­xa­ran la pressió a les admi­nis­tra­ci­ons fins que no es cons­tru­eixi la vari­ant nord. La por­ta­veu ha mati­sat que no volen par­lar de vari­ant, sinó de cir­cum­val·lació. Amb això, ha vol­gut dei­xar clar que apos­ten per resol­dre el pro­blema del trànsit a Olot i sobre­tot al vial, que, tot i ser una avin­guda, fa de vari­ant sobre­tot des que es va obrir el túnel de Bra­cons. Duaita Prats ha expli­cat que de les con­ver­ses que han man­tin­gut amb repre­sen­tants de l’admi­nis­tració es desprèn que abans de final d’any s’haurà enlles­tit el pro­jecte del tram de vari­ant que falta i que, el 2020, es podrien ini­ciar les obres. Prats ha dit que pres­si­o­na­ran perquè així sigui i ha remar­cat que el tram Code­lla-Hos­tal del Sol inclou un túnel que tri­ga­ria uns 3 anys a cons­truir-se, cosa que dona temps a avançar els altres trams de la vari­ant i la de les Pre­ses.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.