Infraestructures i serveis

infraestructures

Inicien les obres per adaptar l’intercanviador a Espanya

El govern de la Gene­ra­li­tat va ini­ciar ahir les obres que per­me­tran adap­tar l’inter­can­vi­a­dor de l’estació de metro d’Espa­nya (L1, L3 i FGC) per a per­so­nes amb mobi­li­tat reduïda, una actu­ació que tindrà un ter­mini d’exe­cució de 42 mesos i un pres­su­post de 10 mili­ons d’euros.

En un comu­ni­cat, el con­se­ller de Ter­ri­tori i Sos­te­ni­bi­li­tat, Damià Cal­vet, des­ta­cava ahir la importància d’adap­tar un inter­can­vi­a­dor com el d’Espa­nya i va asse­gu­rar que es tracta d’una obra “com­pli­cada”, que té “un gran pro­jecte d’engi­nye­ria i unes empre­ses cons­truc­to­res que s’han com­promès a exe­cu­tar l’obra en temps i forma i amb les mínimes afec­ta­ci­ons pos­si­bles”.

Aques­tes obres com­por­ta­ran afec­ta­ci­ons a la mobi­li­tat a par­tir del mes d’agost, quan es redui­ran car­rils de cir­cu­lació i s’ocu­parà la vorera de la can­to­nada de la plaça que dona al cen­tre comer­cial Are­nas, i també es pre­ve­uen res­tric­ci­ons al car­rer Dipu­tació i a l’avin­guda del Paral·lel.

L’inter­can­vi­a­dor d’Espa­nya, en el qual con­flu­ei­xen les línies L1 i L3 del metro de Bar­ce­lona i que és estació ter­mi­nal de la línia Llo­bre­gat-Anoia dels Fer­ro­car­rils de la Gene­ra­li­tat (FGC), regis­tra més de 18 mili­ons d’usu­a­ris a l’any, i fins ara només estava adap­tada l’estació dels Fer­ro­car­rils.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia