Infraestructures

El Govern de Banyeres adjudica obres de reasfaltat i de nínxols

La construcció dels nínxols es feia necessària degut al reduït nombre de soterraments disponibles

La Junta de Govern local de Banye­res de Mari­ola, a pro­posta de la mesa de con­trac­tació, ha apro­vat l'adju­di­cació de l'obra de reas­fal­tat de car­rers per un import de 79.688,54 €, inclo­ent-se en l'actu­ació el reas­fal­tat, senya­lit­zació i cre­ació de bar­ba­ca­nes en entra­des de vore­res degut a l'estat de degra­dació del ferm a causa del pas del temps. L'obra ha sigut adju­di­cada a l'empresa Fir­mes y Obras Ali­cante, S.L. en haver ofe­rit el major import en millo­res que s'apli­ca­ran en asfal­tat d'altres trams de car­rer.

Així mateix, la Junta també ha adju­di­cat l'obra de cons­trucció de 24 nínxols en el cemen­teri muni­ci­pal per un valor de 21.461 € quan el pres­su­post ini­cial havia que­dat fixat en 25.750 €. La cons­trucció de 24 nínxols ha estat deter­mi­nada pel reduït nom­bre de soter­ra­ments dis­po­ni­bles i en aquest sen­tit cal afe­gir que l'Ajun­ta­ment ja va sol·lici­tar a la Dipu­tació la cor­res­po­nent sub­venció per a la cons­trucció de 252 nínxols i 66 colum­ba­ris que van que­dar inclo­sos en l'últim pla d'obres i ser­veis de com­petència muni­ci­pal.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.