Infraestructures

Els carrers de Banyeres de Mariola comptaran amb més lluminàries led

L'actuació consistix en la substitució de 158 lluminàries de l'enllumenat públic de vapor de sodi per aquesta nova tecnologia

En l'últim ple ordi­nari de l'Ajun­ta­ment de Banye­res de Mari­ola s'ha apro­vat sol·lici­tar la inclusió en la con­vo­catòria del Pla pro­vin­cial d'estalvi energètic, anu­a­li­tat 2015, de la Dipu­tació d'Ala­cant, la inversió per a les “Obres de millora d'eficiència energètica en l'enllu­me­nat públic en alguns car­rers de Banye­res de Mari­ola”.

L'actu­ació con­sis­tix en la subs­ti­tució de 158 llu­minàries de l'enllu­me­nat públic de vapor de sodi per tec­no­lo­gia led i la subs­ti­tució de la cal­dera de gas natu­ral per cal­dera de con­den­sació a gas i ins­tal·lació d'un acu­mu­la­dor per a aigua calenta sanitària en l'Esco­leta infan­til.

El pres­su­post és de 150.000€, dels quals 133.690€ cor­res­po­nen a la subs­ti­tució de llu­minàries. La con­vo­catòria comprén una sub­venció del 95 % del total del cost. Amb aquesta inversió s'estima que el menor con­sum i l'eficiència energètica pot supo­sar un estalvi anual de 7.476 €.

Esta sol·lici­tud s'unix a la recent apro­vació del pro­jecte d'opti­mit­zació de l'enllu­me­nat públic de subs­ti­tució de 145 llu­minàries als car­rers Ser­re­lla, Mise­ricòrdia, Sant Joan, Santa Pola, Bue­nos Aires, Benei­xama, Ángel Torró i Laporta per un valor de 124.033,61 € que sub­ven­ci­ona al 100% la Dipu­tació. Les obres d'este pro­jecte està pre­vist que s'ini­cien en el ter­mini d'un mes.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.