el contrapunt

Hostes vingueren

Ja ho diuen, que no t'adones d'allò que tens fins que et fa falta de debò. Calella ha gaudit durant anys i a cost zero d'una propaganda turística –a Catalunya, la resta de l'Estat i fins i tot Europa– gràcies a dur el nom enganxat als laterals dels autobusos. La feliç coincidència entre el nom de l'empresa de transport i el del municipi ha propiciat una campanya constant a les carreteres i ha posat el seu granet de sorra per potenciar un sector del qual la ciutat fa més de cinquanta anys que en viu. I ara els veïns decideixen negociar –de bon rotllo, eh!– amb la firma d'autocars que substitueixi els seus orígens per una flamant promoció de les excel·lències turístiques del municipi del costat. Ara, si la cosa funciona, potser hi haurà cua per rebatejar els vehicles.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona