Música

Tempo canvia i Festivalot se suspèn

El Festival Tempo es reinventa i s’adaptarà als nous temps per esdevenir una plataforma per reivindicar la producció local. Els organitzadors treballen per obrir del 16 de juliol al 15 d’agost i, com avancen a través d’un comunicat, concentraran l’activitat als jardins del Passeig Arqueològic com a espai de trobada i de suport al sector i a les formacions locals. El Tempo buscarà així la complicitat de l’Espai Marfà, la Casa de la Música de Girona, l’Escola de Música Moderna de Girona (EMMG), Eumes o el festival Neu!, entre altres. També es mantindran propostes com el Tempo Llibres o els vermuts musicals. Una reformulació com a festival més petit que permetrà respectar al màxim les mesures sanitàries i de seguretat.

Per la seva banda, el Festivalot sí que ha anunciat que cancel·la la sisena edició perquè “amb el poder de convocatòria” no veuen possible “un format alternatiu que garanteixi la seguretat del públic”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Un concurs de curtmetratges amb mòbil al festival de cinema de Blanes

blanes
patrimoni

Distinció europea per a l’Hort Petit del monestir Pedralbes

barcelona
llengua

Plataforma per la Llengua homenatjarà els seus socis en els onzens premis Martí Gasull

barcelona
PATRIMONI

Enllestida amb èxit la fosa de la nova campana ‘Carme’ de Mataró

MATARÓ
Crònica

Guillem Gisbert, la primera masurca

música

‘Eufòria’ torna al palau Sant Jordi el 30 de juny amb un doble concert

Barcelona
música

Lluís Figueras & The Demons estrena el videoclip de ‘Lagarto Lagarto’

girona
CÒMIC

La il·lustradora Marika Vila guanya el Gran Premi Comic Barcelona

Barcelona
Crítica

Sara Blanch, l’estima d’un cant