Cultura

La Fundació de l'Horta Sud publica una nova edició de la revista «Papers de l'Horta»

Fa tan sols uns dies que la publicació Papers de l'Horta, ha començat a arribar als domicilis de les persones que habitualment es preocupen pels temes d'aquesta demarcació territorial.

Es tracta d'una publicació que edita la Fundació per al Desenvolupament de l'Horta Sud, i que en aquesta ocasió, a més de fer un repàs a l'actualitat viscuda en aquesta comarca, tracta com a tema central el paisatge dels horts de tarongers dins d'aquest àmbit.

A més d'aquest tema monogràfic, la publicació fa un repàs a la problemàtica de la immigració, el multiculturalisme i la interculturalitat, vistos des de la perspectiva d'aquesta comarca situada a la vora de la gran urbs del País Valencià.

Informa igualment sobre els cursos de formació d ela Fundació Horta Sud, de les activitats extraordinàries del Museu Comarcal Josep Ferrís i del creixement de l'activitat industrial i comercial d'aquesta subcomarca amb un increment considerable dins del quinquenni 2003 - 2008.

Hi ha també una interessant entrevista al professor de Geografia i Història de la Universitat de València Estudi General, el torrentí Josep Manel Almerich, que analitza el Pla d'Acció Territorial per a la protecció de l'Horta.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

fotografia

La mirada fotogràfica de Manel Lladó es conservarà a l’arxiu de la Diputació

Girona
CULTURA

Antonia Kerrigan, en el record

ISIDRE GRAU
NOVEL·LISTA QUE PUBLICA LA BIOGRAFIA DE FICCIÓ ‘CIUTADÀ CANALDA’ (TRÍPODE)

“Soc escèptic davant dels mecanismes de poder”

Barcelona
NOU FESTIVAL MULTIDISCIPLINARI

Tutú-Fest, dissabte a Vidreres

vidreres
música

El Festival Ítaca ja ha venut més de la meitat de les entrades

la bisbal d’empordà

Llàcer dirigeix el musical ‘The Producers’ al Tívoli

BARCELONA

L’Institut del Teatre representarà Catalunya a la Quadrienial d’Escenografia de Praga

barcelona

Mor Paolo Portoghesi, arquitecte contrari a la continuació de la Sagrada Família

Troben set tombes romanes durant les obres de Via Laietana

barcelona