cultura

Antoni Miró dedica un espai a la Càtedra d'Art en sa Casa-Museu

Aprofotarà per a reunions i contacte directe amb l'univers creador de l'artista plàstic

L'artista alcoià Antoni Miró ha destinat un dels espais de sa Casa-Museu a la finca d'El Sopalmo, a la Càtedra d'Art Contemporani de la Universitat d'Alacant que porta el seu nom.

La inauguració de l'espai va tenir lloc mitjançant una visita privada del rector de la Universitat d'Alacant i altres membres de l'equip de direcció d'aquesta institució acadèmica a l'esmentada finca en què l'autor té fixada la seua residència habitual.

L'objectiu és, segons s'ha explicat, poder portar a terme algunes reunions i activitats de la càtedra en connexió íntima amb l'univers creador i artístic de Miró.

La Càtedra d'Art Contemporani Antoni Miró, es va posar en marxa el passat mes de febrer amb perspectiva multidisciplinar i amb dimensió comparatística, que naix amb la col·laboració de les viles d'Otos i d'Alcoi.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Un concurs de curtmetratges amb mòbil al festival de cinema de Blanes

blanes
patrimoni

Distinció europea per a l’Hort Petit del monestir Pedralbes

barcelona
llengua

Plataforma per la Llengua homenatjarà els seus socis en els onzens premis Martí Gasull

barcelona
PATRIMONI

Enllestida amb èxit la fosa de la nova campana ‘Carme’ de Mataró

MATARÓ
Crònica

Guillem Gisbert, la primera masurca

música

‘Eufòria’ torna al palau Sant Jordi el 30 de juny amb un doble concert

Barcelona
música

Lluís Figueras & The Demons estrena el videoclip de ‘Lagarto Lagarto’

girona
CÒMIC

La il·lustradora Marika Vila guanya el Gran Premi Comic Barcelona

Barcelona
Crítica

Sara Blanch, l’estima d’un cant