Economia

Primers passatgers a l’aeroport de Girona

Les instal·lacions de Vilobí han estat set mesos sense activitat comercial

Els primers turistes de l’any han començat a arribar a l’aeroport Girona-Costa Brava, després de set mesos sense activitat comercial. Van ser un centenar els passatgers que van arribar en el Boeing-737 de la companyia holandesa Transavia, procedent d’Amsterdam. A l’arribada els passatgers es van mostrar sorpresos per l’expectació, però satisfets de poder viatjar.

Marta Perxés és una de les passatgeres que va arribar amb aquest vol. És de Bordils i li van cancel·lar el vol d’anada des de Girona. Va haver de sortir de Barcelona i es va mostrar molt contenta de poder volar de nou a l’aeroport de Vilobí d’Onyar. “Per a mi és molt més pràctic”, va explicar.

Al cap de 25 minuts el mateix avió es va enlairar de retorn a Amsterdam, amb una quarantena de passatgers.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Foment avisa d’una desacceleració de l’ocupació

BARCELONA

La sequera, les gelades i l’impacte d’un insecte malmeten el 50% de la producció de cireres a Terrades

TERRADES

Els pilots d’Air Nostrum amplien la vaga indefinida a tots els dies de la setmana

barcelona
ECONOMIA

JPMorgan tancarà una quarta part de les oficines del First Republic Bank

BARCELONA

Bold invertirà 25 milions per créixer en la producció de bateries elèctriques

barcelona
ECONOMIA

Taiwan i els EUA signen un acord comercial més ambiciós

BARCELONA

Les execucions hipotecàries sobre habitatges repunten un 9,7% al primer trimestre

barcelona
ESTATS UNITS

El Senat dels EUA també aprova augmentar el sostre de deute

BARCELONA
economia

La marca gironina de mobles Kave Home obre un nou centre logístic a Tordera

sils