Economia

PESCA

Fins a 45 proveïdors identifiquen i difonen les qualitats del llobarro de Roses

La distribució d’etiquetes identificatives i fulletons per a la promoció del llobarro d’aqüicultura de la badia de Roses iniciada el passat mes de juny arriba ja a un total de 45 distribuïdors que, a través de les seves peixateries, fan arribar informació sobre la qualitat d’aquest producte als consumidor finals.

L’acció s’emmarca dins el projecte de ‘Valorització i promoció del peix de la Llotja de Roses’ impulsat per l’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Roses i la Confraria de Pescadors de Roses en el marc dels ajuts concedits pel Grup d’Acció Local Pesquer- GALP Costa Brava, que té com a objectiu la posada en valor de les 7 espècies de peix pròpies de la Llotja de Roses: llobarro, lluç, pop blanc, canana vera, sorell, sèpia i maire.

El projecte de difusió del llobarro d’aqüicultura consisteix en la distribució en els punts de venda, a través de cada capsa de llobarro que comercialitza la Confraria de Roses, d’etiquetes i fulletons que expliquen el procés de cria i la qualitat del producte que s’aconsegueix. Fins al moment, són 45 els distribuïdors (principalment de les comarques gironines, però també de Barcelona i Madrid), que reparteixen aquest material entre els seus punts de venda, fent que arribi als consumidors finals.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

CCOO convoca diverses jornades de vaga a Llansà

girona
Anna Pruna
Presidenta d'Indescat

“La inversió en ‘sportech’ és a les beceroles”

barcelona

L'sportech vol superar marques

Barcelona
Xavier Garcia
director del Tech Tourism Cluster de Catalunya (TTC)

“L’impacte del turisme té resposta des de la tecnologia”

Barcelona
LA CRÒNICA

A l’Expocasió, no val a badar

GIRONA

Comença la reforma integral de l’hotel Best Western Premier CMC, amb dos milions d’inversió

girona

Bumerang, l’‘start-up’ que evita 2.500 envasos d’un sol ús al dia

Barcelona

Empatif s’enfoca a guanyar volum, també amb compres

Manresa
ECONOMIA

Compres i milers de visitants a la fira Expocasió de Fornells

fornells de la selva