Economia

economia

Nestlé preveu créixer un 3% adreçant-se als ‘flexitarians'

La firma suïssa Nestlé, amb seu a Esplugues de Llobregat, preveu créixer el 2016 un 3% al mercat espanyol, mantenint així la tendència del 2015 (que ha tancat amb unes vendes de 2.166 milions d'euros, un 4,5% més). L'aposta és atreure els consumidors flexitarians (vegetarians que ocasionalment mengen carn) amb la nova línia Garden Gourmet. Nestlé compleix 150 anys a l'Estat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia