Economia

Les pèrdues trimestrals de Seat creixen un 142%

Seat espera que l'important esforç comercial que està fent per remuntar les vendes li permetin abandonar l'any que ve els números vermells, però de moment l'efecte immediat és que li passa factura en els comptes. El grup va tancar el primer trimestre de l'any amb unes pèrdues operatives de 29 milions, respecte als 12 del mateix període del 2010, un 142% més. Són dades incloses en l'informe trimestral de Volkswagen (VW), on la matriu justifica l'augment dels números vermells per l'increment dels costos fixos i per les despeses derivades de les “accions comercials i el suport a les vendes”.

Per aconseguir l'ambiciós objectiu de tancar l'any que ve amb guanys, Seat ha llançat una agressiva política comercial que inclou no només nous models sinó, sobretot, l'entrada al mercat xinès, on des de fa una setmana vuit concessionaris ja matriculen cotxes made in Martorell. De moment i en espera que l'aventura asiàtica funcioni, entre gener i març la xifra de negoci de Seat ha crescut un 14%, fins als 1.579 milions. També han pujat les vendes mundials: un 7%, fins a acostar-se a les 100.000 unitats. VW destaca que el mercat espanyol continua en caiguda lliure, però en contrapartida destaca la popularitat del Seat Alhambra i que el Mii ha tingut una bona acollida.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
ECONOMIA

Augmenta un 35,6% l’allotjament turístic al Vallès Occidental amb una estada mitjana de dues nits

TERRASSA
ECONOMIA

El Maresme pedala a favor de l’EuroVelo 8

MATARÓ
Rússia

Rússia augmenta un 82% els ingressos per la venda de petroli i gas el 2024

barcelona
unió europa

La CE exigeix a Booking complir amb la llei de mercats digitals

barcelona
ECONOMIA

Came Parkare s’instal·larà al parc de l’Alba

CERDANYOLA DEL VALLÈS

Compradors d’or, paranoics o assenyats?

Barcelona

El negoci de les caixes fortes reneix

barcelona
Ruben Sans
President de l’Associació de Joves Empresaris de Catalunya (AIJEC)

“L’empresari segueix veient-se com una figura negativa”

Barcelona
DE MEMÒRIA

Línies d’ultramar (1906)

PROFESSOR DE POLÍTICA ECONÒMICA DE LA UB (1967-2016)