El lector escriu

Nul servei de Vodafone

El 23 de maig passat va deixar de funcionar el wifi i el telèfon fix (al qual està associat la teleassistència d’una persona de 92 anys). Després de contactar amb Vodafone, el dilluns dia 25 de maig ens van enviar un tècnic (que, per cert, portava la mascareta de collaret) i no va poder-ho solucionar. Ens va dir que era un problema dels cables externs i que d’això se n’encarregava Movistar, que ja els passarien avís de l’avaria via interna.

Des de llavors, i després d’innumerables trucades a Vodafone, seguim sense servei, no podem teletreballar, no podem rebre classes online, i la persona gran que viu amb nosaltres no pot rebre assistència mèdica telefònica.

Cada cop que parlem amb Vodafone ens diuen que l’endemà estarà tot solucionat, i de moment ja portem uns quants dies…

Ni aporten solucions durant el temps que dura l’avaria, ni solucionen el problema de base.

Viladecans (Baix Llobregat)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]