Punt divers

Oriol Clusells és escollit nou president d'ERC de Ripoll

COMARQUES GIRONINES

Oriol Clusells, de 21 anys, és el nou president de la secció local d'ERC de Ripoll. Clusells encapçalava l'única candidatura que es va presentar a l'assemblea local de dissabte i que va obtenir el 100% dels vots dels militants que hi van participar. Clusells diu que afronta el repte amb 'molta il·lusió' i que vol continuar actuant en la mateixa línia de l'anterior executiva a més d'assumir 'nous reptes'. Entre les línies apuntades hi ha la millora de la comunicació, la formació dels militants i aconseguir 'més vincles amb la societat civil' i 'reforçar el partit'. També assegura que continuaran treballant des d'un punt de vista nacional per aconseguir la independència política.

El nou president és estudiant de quart d'història i és membre de les JERC des dels 16 anys. Clusells agafa el relleu de Cris Fernàndez que deixa el càrrec després de quatre anys al capdavant de la secció local. Fernàndez deixa el càrrec perquè no s'hi pot dedicar al 100% i ha dit que Clusells assegura que el nou president aportarà aires nous perquè és una persona 'preparada i amb empenta'. Segons els estatuts del partit aquest any finalitzava el mandat de l'anterior executiva i calia realitzar una nova elecció.A més de Clusells la nova executiva local la formen Ramon Orriols a la vicepresidència, Quico Terradelles a la secretaria d'organització, Teresa Jordà a la secretaria de política municipal, Eudald Casas a la secretaria de finances i portaveu del grup municipal, Jordi Serra a la secretaria d'imatge i comunicació, Miquel Casas a la secretaria de territori i medi ambient, Nancy Rovira a la secretaria de la dona, Xavier Morera a la secretaria de política econòmica i Pere Roura com a representant de les JERC.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.