L'Oficina del Consumidor de Gandia ha tramitat més de 3.000 expedients en 2009

Les telecomunicacions, el consum de bens diaris i l'habitatge són els sectors que major nombre de queixes ha atès

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de Gandia, OMIC, ha tramitat 3.336 expedients entre reclamacions i consultes durant el 2009, la qual cosa representa un augment del 13 % respecte l'any anterior.

El nombre anual de reclamacions ha sigut de 1.114, un increment del 22%, si les comparem amb les dades de 2008. Pel que fa a les consultes s'han tramitat 2.222, que suposa un 8% més.

La telefonia mòbil i fixa han estat els dos segments de les telecomunicacions que més incidències han tingut. I la segueixen els bens de consum diari i l'habitatge.

L'últim semestre de l'any 2009 s'han disparat les reclamacions i les consultes a l'OMIC.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Pau Bosch
Nou president d’Amics de la Rambla

“Ara el nostre objectiu és obrir la Rambla al mar”

Barcelona
SOCIETAT

La síndica posa el focus a l’alberg de Badalona

Badalona
societat

L’esclavitud dels segles XV i XIX, a debat al Museu de l’Escala

l’escala
administracions

La Casa del Mar promocionarà el patrimoni pesquer de Llançà

llançà
sequera

La nova fase d’excepcionalitat dona més marge per omplir les piscines

barcelona
Societat

Mor Miquel Massana, fundador de l’empresa Centre Tèxtil Massana

SERVEIS

La Paeria atura la supressió de la recollida porta a porta a Pardinyes i Balàfia

LLEIDA
GIRONA

Puente preveu aviat la licitació del projecte d’enllaç del TAV i l’aeroport

GIRONA
estats units

TikTok demanda als EUA per una llei que amenaça de vetar el seu ús al país

barcelona