Societat

S’aixeca el confinament als 9 municipis de Girona encara amb restriccions

Protecció Civil alerta, però, que el riu Ter continua molt crescut i demana extremar la precaució en la mobilitat

L’Ajuntament de Torroella de Montgrí talla per seguretat tots els accessos al municipi i al pont del riu Ter i suspèn les classes

Protecció Civil ha aixecat aquest divendres a primera hora del matí el confinament als nou municipis de la demarcació de Girona que encara tenien aquesta mesura especial per l’impacte de la borrasca Gloria.

Ara bé, alerta que el riu Ter continua molt crescut i demana extremar la precaució en la mobilitat a primeres hores del dia fins que no es recuperi la normalitat. També adverteix que encara hi ha inundacions, molts punts inundats i incidències de llum en aquestes comarques.

L’Ajuntament de Torroella de Montgrí (Baix Empordà) ha tallat tots els accessos del municipi i al pont del riu Ter per seguretat en espera que el cabal de les aigües baixi.

A causa del tall, i per la impossibilitat que els docents i els alumnes es desplacin, s’han tornat a suspendre totes les classes, segons informa el consistori.

Els nou municipis encara afectats per la restricció de confinament eren Jafre, Verges, Ultramort, Serra de Daró, la Tallada d’Empordà, Fontanilles, Ullà, Gualta i Torroella de Montgrí.

En aquests municipis encara s’ha demanat aquesta passada nit que la població a les plantes inferiors dels edificis situats en zona inundable que pugessin a plantes superiors segures.

En canvi, la mesura especial es va aixecar en vint municipis del Baix Ter aquest dijous a la nit.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

tradicions

L’ou com balla, en fonts de circuit tancat per la sequera

Barcelona
societat

Vulpellac s’omple de criatures màgiques amb el Fantasticat

vulpellac

Rècord de participació a l’Aplec del Caragol de Lleida

barcelona
societat

Reorganització interna dins de la Coordinadora d’ONG Solidàries

girona

La pluja malmet les catifes de les Enramades

Arbúcies

Experts alerten de l’increment de patologies per la contaminació

BARCELONA
el temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Jornades amb pocs canvis

Barcelona
Port de Barcelona

La transició energètica transforma el Port de Barcelona en un ‘hub’ d’energia verda

BARCELONA
Societat

Amadeu Rovira i els seus ‘glops’ de vida