Societat

Laura Ortega

Mànager de la factoria digital ‘retail’ de BBVA a Espanya

“El client pot disposar de tots els canals digitals del banc”

Tenir-ho tot disponible en els canals digitals per poder fer operacions a distància és ara més important que mai. Els clients de BBVA poden fer pràcticament el cent per cent de les seves gestions per aquests canals

En la situació que estem vivint, quina és la recomanació de BBVA als seus clients?

La nostra prioritat és salvaguardar la salut dels clients i empleats, i col·laborar per frenar la propagació del coronavirus. Per aquest motiu, des del primer moment BBVA ha recomanat als seus clients realitzar totes les seves operacions i gestions a través dels canals digitals (web bbva.es, app mòbil i Línia BBVA), així com a través dels seus més de 2.000 gestors remots per limitar al màxim les visites presencials.

Tot i així, el client pot continuar anant a les oficines?

BBVA manté oberta part de la seva xarxa d’oficines amb una gestió dinàmica per adaptar-se a les necessitats que vagin sorgint. Com ja he comentat, recomanem no anar a les oficines i operar digitalment, però per a aquelles persones que necessitin fer gestions presencials tenen a la seva disposició tota la informació sobre les oficines obertes i els horaris al web.

Quines gestions es poden fer sense sortir de casa?

Gairebé la totalitat de les gestions bancàries es poden dur a terme sense sortir de casa, cosa que facilitarà als nostres clients seguir les recomanacions sanitàries i protegir la seva salut i la de les seves famílies. Consultar els saldos i moviments dels comptes, fer transferències o pagar rebuts no domiciliats, són algunes de les operacions més habituals que es poden realitzar per canals digitals. I amb la tranquil·litat d’operar amb la màxima seguretat. Per exemple, si el client realitza el pagament de les compres des del mòbil, un cop realitzat, rebrà una notificació amb els detalls de la compra si està activat el servei de notificacions de la mateixa app. També podrà restringir l’operativa de les seves targetes, configurant el seu ús per a més protecció en els pagaments.

Les persones no familiaritzades amb el món digital què poden fer en aquesta situació?

Un percentatge important de clients ja interactua amb el banc habitualment de manera digital, però algunes persones no ho havien fet fins ara. El banc s’està bolcant amb aquestes persones per facilitar el seu accés a l’app (Android i iPhone) i al web. Ens hem dirigit a aquests clients per indicar-los com crear o recuperar la contrasenya d’accés al web o l’app. L’usuari amb el mòbil validat només haurà d’accedir a bbva.es o l’app de BBVA, crear un usuari i una contrasenya i operar amb facilitat. A més, si no té el mòbil validat, podrà fer-ho a través d’un caixer o d’un servei específic a Línia BBVA i, un cop validat, donar-se d’alta a la banca en línia.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Èxit del concert de celebració dels 25 anys de Girona Centre Eix Comercial

girona

La justícia també tomba la superilla de Compte Borrell

Barcelona
salut

Anuncien que el nou hospital de Calella estarà fet el 2030

calella

Èxit de vendes el primer dia de l’Expocasió

fornells de la selva
CALDES DE MALAVELLA

Finalitzen les obres de la depuradora de Can Carbonell

CALDES DE MALAVELLA

L’escola de pilots d’Alguaire estarà a punt la primavera vinent

Alguaire

Concentració per reivindicar la salut mental en el treball

girona

235 alumnes de 6è de primària ballen per l’equitat a Sant Gregori

girona

S’inicien les obres per convertir el Xalet Soler en la Casa de la Tecnologia

girona