Societat

Investigació d’un tipus de distròfia muscular

Recaptar fons per a la investigació i sensibilitzar sobre la distròfia muscular congènita per dèficit de merosina és l’objectiu de la campanya #VitaminaSolidària, de l ’associació ImpulsaT , establerta a la Garrotxa, i Casa Amella . La campanya consisteix en el fet que el 10% del preu dels productes de la marca d’alimentació Casa Amella es destinaran a la recerca que està fent l’Institut d’Investigació del Vall d’Hebron (VHIR). Aquest tipus de distròfia muscular és una malaltia minoritària que es caracteritza perquè provoca debilitat muscular des de la infància, generalment abans dels dos anys

En els primers quatre mesos de la campanya ja s’han venut 10.000 unitats de crema de carbassa i un suc de poma ecològics, i, arran de l’èxit que han tingut, des de fa poc s’hi ha incorporat una salsa de tomàquet.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

ESPORT

Reconeixement al joc net i a l’exemplaritat en l’esport

GIRONA
SOCIETAT

La Fira Triumvirat es clou amb activitats de reconstrucció històrica

L’ESCALA
SOCIETAT

Èxit del Mercat de la Furgoteca de Salt

SALT
kenya

Les inundacions ja han provocat un mínim de 228 víctimes mortals

barcelona
successos

La Fira d’Abril es desvincula del tiroteig mortal

BARCELONA
brasil

Almenys 67 morts en els aiguats al sud del país

barcelona
medi ambient

Pla a Sitges per reduir les 52 colònies formades per 956 gats

SITGES
societat

Èxit de la pedalada per reclamar el dret dels infants a anar amb bicicleta

barcelona
medi ambient

Recorren durant tres dies l’entorn del riu Gaià per defensar-ne el cabal ecològic

salomó