Societat

tecnologia

Adeu a l’ocellet de Twitter

Musk l’ha substituït per una ‘X’

L’ocell ha volat de Twitter. Els usuaris de la xarxa social s’han trobat aquest dilluns que ja no apareixia l’ocellet blau al costat del nom d’usuari. En el seu lloc hi havia una lletra ‘X’ negra i blanca. La decisió se suma a un conjunt de moviments dràstics des que el director executiu de Tesla i Space X va comprar la xarxa social i els usuaris han rebut el canvi d’imatge amb escepticisme.

“Aviat ens haurem d’acomiadar de la marca Twitter i, a poc a poc, de tots els ocellets”, va anunciar Musk aquest diumenge en una sèrie de piulades, i ni vint-i-quatre hores després el famós ocellet blau havia estat substituït per una ‘X’, com havia dit que volia.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

lleida

El catàleg de béns protegits de Lleida creix fins a 552 elements

Lleida
societat

Catalunya lidera el rànquing estatal en desnonaments

barcelona

La DO Cava es reivindica

Barcelona
calonge i sant ANTONI

Inicien les obres del Centre d’Interpretació del Vi

calonge i sant antoni
La lluita contra el despoblament

Cap municipi sense banc

GIRONA
SOLIDARITAT

‘El Messies’, en favor de La Marató de TV3

SALUT

Cinc anys del bosc de l’hospital d’Olot que vincula natura i nadons

OLOT

Quinze magnífics (de moment)

Barcelona
tarragona

Un túnel de llums de 33 metres de llarg que sincronitza llum i so, novetat de Nadal a Tarragona

TARRAGONA