Medi ambient

CERDANYOLA DEL VALLÈS

ERC vol el clot d'Almar omplert només de runes

La plataforma sense abocadors vol informació sobre què s'hi fa

ERC de Cerdanyola ha fet saber que només acceptarà que el clot de l'empresa de ceràmiques Almar es converteixi en abocador si recupera el projecte original d'omplir-se amb terres i runes, però en cap cas amb residus inertitzats provinents d'ecoparcs. L'alcaldable republicana, Helena Solà, exposa que “amb 11 abocadors reconeguts”, Cerdanyola “ja ha complert sobradament amb la quota d'abocadors”.

ERC, a l'igual que la Plataforma Cerdanyola Sense Abocadors, i Compromís per Cerdanyola, demanen al govern –PSC-CiU– que els faciliti informació dels treballs que s'estan fent a l'argilera, perquè sospiten que s'està preparant per rebre bales amb residus d'ecoparc.

Tal i com va avançar El Punt el 9 de novembre passat, el rebliment de l'argilera d'Almar és una proposta d'ICV-EUiA inclosa al pla de sanejament del consistori –2010-2013– que en cas de dur-se a la pràctica permetria a l'Ajuntament a ingressar un mínim de 9 milions. La tinenta d'alcalde de Medi Ambient, Laura Martínez, va assegurar en l'últim ple que no hi ha cap ingrés previst per aquest concepte el 2011.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona