Comunicació

TV3 manté el liderat al febrer

TV3 és la cadena més vista al país per sisè més consecutiu. Les dades de febrer atorguen a la cadena catalana un 14,5%, recuperant així tres dècimes en relació amb el mes de gener.

La distància respecte a Tele 5 s'escurça del mes anterior: de 2,5 a 2,2 punts d'avantatge en relació amb la cadena privada. Durant el febrer, TV3 ha estat la més vista 18 dels 28 dies i ha col·locat 20 programes en el rànquing dels 40 més vistos del mes. En el podi, s'hi situen tres partits de futbol: l'Arsenal-Barça lidera el febrer amb 1.785.000 espectadors i una quota del 51,7% seguit del partit de copa Almería-Barça, retransmès per La Sexta, amb 1.135.000 espectadors i un 39% i el Lió-R.Madrid, també de Champions, amb 1.077.000 espectadors i un 33,4% de quota. Després del futbol, el més vist és Crackòvia (1.029.000 i un 29,8%), l'APM? (847.000 i 24,9%) i el TN vespre (800.000 i un 26,7%). Per la seva banda, el Super3-3XL arriba a l'1,7de quota i és la segona cadena infantil més vista, després de Clan TV. Esport3 acaba el primer mes de funcionament líder dels temàtics esportius (0,7%), tot i els problemes de cobertura i antenització encara no resolts.

A l'Estat, La 1 és líder per setè mes (15,1%) però Tele 5 (14,4%) retalla distàncies. Antena 3 (11,3%) és tercera i Cuatro (6,5%) s'imposa de nou a La Sexta (6,3%).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.