Música

Rosalía i Rauw Alejandro publiquen ‘Beso’, ‘Vampiros’ i ‘Promesa’

Formen part de ‘RR’, la primera proposta conjunta de la parella

  • VÍDEO: Beso
  • Actuació de Rosalía a Santiago de Xile EFE.

Beso, Vampiros i Promesa són els tres nous temes que proposen, per primer cop plegats, Rosalía i Rauw Alejandro, i que han publicat aquesta mitjanit. Amb l’EP titulat RR, de caire personal, els dos artistes celebren tres anys de relació sentimental, segons van explicar en una trobada en directe amb els fans a les xarxes socials per escoltar les noves cançons feta abans de publicar-les, segons recullen les agències. En una entrevista amb l’streamer basc Ibai Llanos, fa només uns dies, van revelar que preparaven la proposta musical des de feia un any . Al vídeo de Beso, els dos cantants mostren moments de la seva vida quotidiana. Al final, Rosalía surt rebent un anell de Rauw Alejandro, imatges que han revolucionat les xarxes per un possible compromís.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Un concurs de curtmetratges amb mòbil al festival de cinema de Blanes

blanes
patrimoni

Distinció europea per a l’Hort Petit del monestir Pedralbes

barcelona
llengua

Plataforma per la Llengua homenatjarà els seus socis en els onzens premis Martí Gasull

barcelona
PATRIMONI

Enllestida amb èxit la fosa de la nova campana ‘Carme’ de Mataró

MATARÓ
Crònica

Guillem Gisbert, la primera masurca

música

‘Eufòria’ torna al palau Sant Jordi el 30 de juny amb un doble concert

Barcelona
música

Lluís Figueras & The Demons estrena el videoclip de ‘Lagarto Lagarto’

girona
CÒMIC

La il·lustradora Marika Vila guanya el Gran Premi Comic Barcelona

Barcelona
Crítica

Sara Blanch, l’estima d’un cant